19. Maj 2020 16:00 - 17:00
Ordinær generalforsamling 2020
Den 19. maj 2020 blev Midtjysk Lederforums ordinære generalforsamling afholdt, men denne gang på en ganske anderledes måde, nemlig elektronisk via ”GoToWebinar”. Dette skyldtes forsamlingsforbuddet ifm. Covid-19, som således betød, at den planlagte generalforsamlingstur til Bruxelles måtte aflyses.
Dagsorden ifølge vedtægterne:
- Valg af dirigent.
- Formandens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år til godkendelse.
- Forelæggelse af revideret regnskab til godkendelse.
- Fastlæggelse af kontingent.
- Valg af bestyrelsesmedlemmer, jf. §8
- Valg af bestyrelsessuppleanter, jf. §8
- Valg af statsautoriseret revisor.
- Behandling af indkomne forslag.
- Eventuelt
På generalforsamlingen blev den nye bestyrelse valgt – se den samlede bestyrelse her